TA STRONA UŻYWA COOKIES

Informujemy, że nasza strona może dostosowywać treści reklamowe do Twoich zainteresowań i preferencji. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu plików cookies oraz podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz przetwarzaniu Twoich danych przez Effector S. A. (administratora), w celach analitycznych i statystycznych oraz personalizacji treści marketingowych.
 
Co zyskujesz?
Korzystanie z naszej strony i jej funkcjonalności jest dla Ciebie bardziej komfortowe, a wyświetlane reklamy są bardziej dopasowane do Twoich potrzeb.
 
Jeśli chcesz ograniczyć lub zablokować tego rodzaju przetwarzanie, możesz dokonać tego w każdej chwili za pomocą ustawień Twojej przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdziesz w ustawieniach przeglądarki internetowej, z której korzystasz oraz w naszej polityce prywatności.
 
Informujemy, że klikając „akceptuj” bez zmiany ustawień prywatności w Twojej przeglądarce, wyrażasz dobrowolnie zgodę na przechowywanie w Twoim urządzeniu końcowym plików cookies i innych podobnych technologii służących do dopasowywania treści marketingowych oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych przez Effector S. A. Więcej na temat zasad przetwarzania przez nas Twoich danych znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Kontynuuj bez plików cookies

Effector z nowymi logotypami

Opublikowany: 20.07.2016

Effector z nowymi logotypami - Forum Branżowe1Effector zakończył prace nad logotypami marek Effector i Effect Glass. Kolorystyka i prosta forma graficzna nawiązują do profili aluminiowych oraz szyb zespolonych wytwarzanych przez firmę. - Nowe logotypy to przede wszystkim ukłon w stronę naszych klientów. Chcemy nie tylko oferować im nowoczesne, wysokiej jakości produkty, ale także utrwalać znak graficzny marki innowacyjnej, która nie tylko podąża za trendami, ale sama je wyznacza – mówi Małgorzata Kruk, dyrektor marketingu i promocji w spółce Effector. 

Pobierz artykuł w  formacie pdf albo zobacz go na forumbranzowe.com